Joost mag het weten #3

Leestijd: ongeveer 2 minuten

Het is zomer! Denkend aan onze klanten zie ik beelden voor me van palmbomen, hagelwitte stranden, een cocktail in de ene hand en vooruit, ook in de andere. Het is tenslotte vakantie! En dat is ze natuurlijk van harte gegund. En dan denk jij misschien op jouw beurt: “Joost, dat is toch alleen maar fijn? Heb je het tenminste een keer niet zo druk!”

Dat is niet het geval. Vooropgesteld dat ik graag bezig ben met vragen van onze klanten, zit ik in deze periode zeker niet stil. Al merk ik wel dat de vragen en taken veranderen.

Normaal gesproken weten de klanten mij te vinden voor allerlei kwesties rondom het gebruik van Yellow Yard. De laatste tijd merk ik duidelijk dat de vragen meer te maken hebben met nieuwe wensen in functionaliteit, out-of-office-replies (deze stel je overigens niet in via YY maar via je eigen mailprovider) en het overzetten van rechten naar collega’s die tijdens de vakantieperiode de taken waarnemen.

Overdracht

Dat werk overgedragen moet worden, merk je ook bij ons. Collega’s die bij klanten aanschuiven op het strand om te genieten van een welverdiende vakantie; dat betekent meer werk voor de achterblijvers.

Wat ik erg leuk vond de afgelopen maand was het ondersteunen van Thomas bij het afronden van een aantal implementaties. Het aanmaken van gebruikersaccounts, het inrichten van e-mailhandtekeningen; allerlei vragen die klanten krijgen zodra de eerste stappen eenmaal zijn gezet en de klant het ticket systeem heeft ontdekt.

Daarnaast draait Yellow Yard op volle toeren door. Iedere dag werken wij aan het verbeteren van onze dienstverlening, ook in de zomerperiode. Met onze nieuwe collega’s worden we net weer iets professioneler en dat merk je. Ook de nieuwe server maakt dat we beter in kunnen spelen op jouw wensen als klant. En dat mag ik dan als eerste contactpunt weer communiceren.

En als je dan hoort dat onze klanten ook merken dat Yellow Yard sneller werkt en ontzettend tevreden zijn over onze dienstverlening: dan hoef ik niet zo nodig naar dat strand.

Met alles waar ik me de laatste tijd mee bezig heb gehouden en de stappen die mijn collega’s hebben gemaakt, ben ik er echt van overtuigd: Yellow Yard is er weer helemaal klaar voor.

Tot tickens!

Interessant artikel? Deel dit blog:
FacebookTwitterLinkedInWhatsAppEmailKopieer url

Plan direct een online demo in!

Benieuwd geworden naar Yellow Yard? Laat je e-mailadres achter voor onze brochure en vraag direct een demo aan!

    Recent Posts