Spelregels aangaande gebruikers beheren, Yellow Yard legt uit!

Leestijd: ongeveer 1 minuut

We krijgen vaak de vraag van onze klanten hoe ze gebruikers kunnen toevoegen of verwijderen. Om hier duidelijkheid in te bieden zetten we graag alle mogelijkheden voor je op een rijtje.

Extra gebruikers toevoegen en verwijderen

Heb je een nieuwe recruiter aangenomen of verwelkom je een stagiaire? Als admin-user kun je gemakkelijk zien hoeveel openstaande licenties je nog hebt(instellingen>gebruikers).

Indien het noodzakelijk is een extra licentie in te kopen dan vraag je deze aan per ticket; één van onze accountmanagers handelt de inkoop verder met je af en vaak heb je diezelfde dag al een extra licentie erbij welke je zelf kunt inrichten.
Voor stage-accounts welke tijdelijk zijn hebben we aanvullende aanbiedingen; bespreek dit gerust!

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je afscheid neemt van een medewerker en niet direct een vervanger hebt; ook dan is de juiste routing een ticket aanmaken.
Maximaal 2 keer per kalenderjaar is het mogelijk om te ‘’downgraden’’, wees slim en geef in het ticket aan welke gebruiker op inactief mag worden geplaatst en per welke datum of deactiveer de gebruiker zelf.
De downgrade verwerken we per volgend facturatiemoment.

Flexibel blijven in de recruitmentbranche is een belangrijke voorwaarde waar we vanuit Yellow Yard ook graag onze medewerking aan verlenen, benieuwd wat er nog meer mogelijk is of wanneer je in aanmerking komt voor bijvoorbeeld staffelkorting op je gebruikers? Neem contact met ons op!

 

Interessant artikel? Deel dit blog:
FacebookTwitterLinkedInWhatsAppEmailKopieer url
Recent Posts