Meer tijd, overzicht én aansluiting op je marketingcampagnes?

Leestijd: ongeveer 2 minuten

 

Waar Nederland zwoegt & zweet tijdens de eerste echte hittegolf dit jaar zitten wij bij Yellow Yard niet stil!
Naast de ontwikkelingen binnen Next! (daarover binnenkort meer) hebben we de afgelopen tijd ook wat interessante nieuwe features doorgevoerd waar we je graag wat meer over vertellen.

Enorme tijdswinst door LinkedIn extensie

Een paar weken geleden maakten we al kenbaar dat we een vernieuwde LinkedIn extensie hebben ontwikkeld welke te downloaden is in de Google Chrome store.
De reacties van gebruikers zijn tot op heden erg positief!
Door de extensie is het veel makkelijker om kandidaten, contactpersonen en zelfs organisaties met één druk op de knop Yellow Yard in te leiden. Inclusief foto of logo, ideaal!
Denk jij nu; ‘’Waar hebben ze het over?’’ lees dan hier het hele artikel terug en bekijk het tutorial filmpje!

Publicatie op basis van datum vacature in- / uitschakelen

Marketing is voor onze gebruikers een groot goed; we kregen daarom ook steeds vaker de vraag om vacatures automatisch te laten (de)publiceren op vooraf ingestelde momenten. Op deze wijze kun je een vacature makkelijk samen met een marketingcampagne laten draaien.
Goed nieuws; dit kan vanaf nu!
Via ‘Instellingen’ -> ‘Workflow’ kun je nu instellen dat de publicatie van je vacature op basis van datum in- of uitgeschakeld moet worden. Vul het workflow-regel-formulier hiervoor als volgt in:

• Trigger: Datum vacature
• Datum vacature: [kies de datum waarop je een publicatiekanaal/-kanalen wil in- of uitschakelen] • Acties: Publiceren in-/uitschakelen
• Publicatie in-/uitschakelen: [kies of je wil in- of uitschakelen] • Op: [Kies welke kanalen je wil in- of uitschakelen]

Elke nacht om 1 uur draait er een cronjob die controleert welke vacatures hiervoor in aanmerking komen.

Sales, meer overzicht en betere resultaten.

Gebruik jij Yellow Yard ook als CRM systeem en mis je wel eens wat concrete informatie aangaande openstaande offertes bij je klant?
Dat is van nu af aan verleden tijd!
Onze Sales-module heeft nu ook een plek op de dossierpagina van de organisatie gekregen zodat je in één oogopslag terug kunt zien welke offertes er open staan.
Ook de bedragen en het type offerte staat hierbij aangegeven.
Vanuit de Sales module kun je data door laten lopen in een speciale Sales workflow zodat je continu op de hoogte bent en je salesfunnel optimaal kunt bewaken; steeds meer klanten zien de voordelen hiervan in.
Werk jij nog niet met onze Sales module? Neem contact met ons op en probeer het 1 maand kosteloos uit!

 

Interessant artikel? Deel dit blog:
FacebookTwitterLinkedInWhatsAppEmailKopieer url
Recent Posts
Google for Jobs