Joost mag het weten #8
Wat een drukte! Als je mij een beetje hebt leren kennen (telefonisch, tickend, of bloggend), weet je dat ik als doel heb om iedereen zo snel en volledig mogelijk te helpen. En ons mooie ticketsysteem geeft mij alle ruimte om jullie vragen tijdig te beantwoorden.
Maar de laatste weken loopt de pijplijn vol en is het erg druk in het systeem. En dan heb ik toch best een beetje stress…
Maar waarom is het dan zo druk, Joost?
Normaal gesproken lukt het goed om de vragen vlot te beantwoorden en tijdig hulp te bieden aan onze klanten. Zeker nu ik volledig kan vertrouwen op de kwaliteiten van collega Dennis, blijven de tickets ruim binnen de gestelde grenzen.
De VacatureVerbeteraar
Maar zoals je misschien hebt meegekregen hebben we de laatste weken veel nieuws gedeeld. Een nieuwe koppeling met de VacatureVerbeteraar van de Intelligence Group bijvoorbeeld. Ik heb even meegekeken en het werkt geweldig, maar dat terzijde. Na de release schoten het aantal tickets en mijn bloeddruk omhoog. Blijkbaar is de samenwerking met de Intelligence Group een uitstekende keuze, want veel van onze klanten willen nog betere vacatureteksten schrijven!
GDPR-features
Daarnaast hebben we een aantal features gepland vanwege de GDPR. Onderdelen die wij toe gaan voegen aan jouw Yellow Yard omgeving, zodat de software voor je belangrijkste bedrijfsproces aan de nieuwe privacy wetgeving voldoet. En om je nog beter van dienst te zijn, kun je eenvoudig een offerte aanvragen voor de batchmailing en het aanpassen van je sollicitatieformulier. Hartstikke mooi natuurlijk, maar je voelt ‘m al aankomen: weer te bestellen via een ticket. Heeft iemand een maagzuurremmer voor me?
Ik stel me natuurlijk een beetje aan. We hebben de werkzaamheden goed voorbereid en onderverdeeld, dus zo erg is het nou ook weer niet. Het is vooral heel mooi om te zien hoe enthousiast onze klanten worden als we iets nieuws kunnen aanbieden. En dan kan ik dat echt wel relativeren, al die op-antwoord-wachtende tickets. Dus schroom niet, als je nog twijfelde over het aanvragen van een offerte. Stuur gewoon een ticket, ik help je zoals altijd graag verder!
Tot tickens!