Josh van Bragt – onze nieuwe Client support specialist

Leestijd: ongeveer 2 minuten

19 Juli 2021 is Josh van Bragt gestart op onze vestiging Groningen als Client Support Specialist. Aan hem de taak om vragen van onze klanten snel, grondig en goed te beantwoorden. Welkom, Josh!

Geboren en getogen in Stadskanaal woont Josh inmiddels in Veendam (de op één na grootste stad van de provincie Groningen). Hij woont hier samen met zijn vrouw en hun dochter Veerle, van ruim één jaar. Hij kijkt er enorm naar uit volgend jaar voor het eerst met zijn drieën op vakantie te gaan naar Spanje, wanneer het reizen rondom de Covid-19 maatregelen allemaal wat gemakkelijker is.

Qua hobbies hadden we het idee dat Josh zijn draai wel zou vinden binnen ons team in Groningen; naast zijn werk- en family duties mag hij in zijn vrije tijd graag gamen. Daarnaast is hij zelfs aan het leren om games te ontwikkelen. Tot dusver kwamen ze in ons development team niet verder dan het nabouwen van ons kantoorpand in Minecraft (al best een aardige prestatie), eens kijken of dat met de komst van Josh misschien naar een volgend niveau getild kan worden!

2 Weeks in!

Josh is inmiddels 2 weken aan de slag bij Yellow Yard. In een intensieve eerste periode heeft hij geleerd hoe onze producten werken en hoe onze processen en systemen eruit zien. Grote kans dat je, als Yellow Yard gebruiker, Josh al eens getroffen hebt via een ticket of aan de telefoon de afgelopen weken.

Dat Josh ruime ervaring met technische support én sales heeft, helpt enorm bij zijn onboardingsproces binnen Yellow Yard. Door de maatregelen rondom Covid-19 treffen we elkaar nog niet allemaal op kantoor, veel kennismaking heeft online plaatsgevonden de afgelopen twee weken. Afgelopen vrijdag had Josh de gelegenheid persoonlijk kennis met iedereen te maken tijdens een teamborrel!

Wat moet je doen als je met Josh wilt kennis maken?

Dat is heel simpel, schiet een ticket in vanuit je Yellow Yard omgeving!

Van harte welkom bij Yellow Yard, Josh! We kijken er enorm naar uit samen met jou onze dienstverlening naar een nog hoger level te tillen. Als laatste, hoe zou je jezelf in één zin omschrijven?

‘Kan ik niet’ komt niet in mijn vocabulaire voor, ‘Daar ga ik voor’ dat is mijn credo!

Interessant artikel? Deel dit blog:
FacebookTwitterLinkedInWhatsAppEmailKopieer url

Plan direct een online demo in!

Benieuwd geworden naar Yellow Yard? Laat je e-mailadres achter voor onze brochure en vraag direct een demo aan!

    Recent Posts