Yellow Yard binnen de zorg

Leestijd: ongeveer 2 minuten

Binnen de zorg-branche zijn er grote verschillen in behoeftes te zien bij diverse segmenten klanten. Een segment wat goed vertegenwoordigd is binnen Yellow Yard, is de zorg. Grotendeels vanuit de non-profit sector. Ons lijstje met ‘’ziekenhuisklanten’’ is prestigieus, maar ook werving- en selectiepartijen die zich hebben toegespitst op de zorg-branche groeien gestaag. Voor Yellow Yard is het dan ook belangrijk om hierop in te spelen en onze kennis en kunde binnen dit segment te vergroten.

Wij vanuit Yellow Yard zeggen altijd : ‘Iedereen die iets met vacatures doet, heeft iets aan onze software’.

Focus, focus, focus

Één van onze kernpunten is focus. We merken dat vooral binnen de zorg-branche deze focus nog wel eens ontbreekt. Het ontbreken van structuren, het hebben van te grote teams met een onduidelijk rollenpatronen en veel administratieve handelingen kunnen ervoor zorgen dat jouw HR-afdeling niet optimaal functioneert. Daarnaast is ook het feit dat er meerdere ‘lagen’ doorlopen moeten worden soms een belemmering. En in de huidige kandidatenmarkt is dat nou juist hetgeen wat je je niet kunt veroorloven.

Zowel in ons salestraject alsmede tijdens de implementatie focussen wij ons daarom met name op de (bestaande) processen. Onze ervaring heeft ons de afgelopen jaren een breed inzicht gegeven in slimme oplossingen, het opstellen van efficiënte routes en het finetunen van wie wat doet binnen welke afdeling. Deze kennis delen we dan ook graag!

Wat zeggen klanten?

Dat onze software staat als een huis én voor een groot gedeelte in te richten is naar eigen smaak, weten we als geen ander. Door naar de processen te kijken, verbeteringen hierin aan te brengen en onze software in te richten naar dit eindresultaat, pak je winst.

‘’Ik ben in de helft van de tijd klaar met mijn afwijzingen en uitnodigingen.’’ of ‘’Het beoordelen van kandidaten door vacaturehouders is fors sneller geworden.’’ zijn uitspraken die we dagelijks horen. Laten we voorop stellen dat we daar blij van worden, maar er is meer!

Innovatief en kritisch blijven

De natuurlijke instroom van zorg-klanten dwingt ons ook om innovatief en kritisch te blijven kijken naar ons product. We doen dit op een aantal manieren, waaronder door het organiseren van focus-groep sessies waarbij we klanten uitnodigen binnen een bepaald segment met dezelfde behoeftes. In deze sessies zoeken we met elkaar de interactie op. We krijgen als leverancier niet alleen interessante informatie, maar daarnaast schakelen ook onze klanten ook met elkaar en leren ze van elkaars valkuilen en successen.

Voor de intermediair bouwen we op dit moment aan een volledige, geïntegreerde planningsmodule. Ideaal voor bureaus die met diensten werken (zorg of niet). Daarnaast heb je hiermee een directe koppeling met onze kandidaat- en klantportalen en een helder overzicht binnen het Yellow Yard dashboard.

De zorg is bij ons geen ‘zorgenkindje’, dat moge duidelijk zijn! Wil je meer weten of wil je kijken hoe we jou kunnen helpen focus, plezier en efficiëntie (terug) te winnen? Schroom dan niet om ons te bellen voor een afspraak!

Interessant artikel? Deel dit blog:
FacebookTwitterLinkedInWhatsAppEmailKopieer url

Plan direct een online demo in!

Benieuwd geworden naar Yellow Yard? Laat je e-mailadres achter voor onze brochure en vraag direct een demo aan!

    Recommended Posts
    Online recruitmentJoost mag het weten