Joost mag het weten #17
Deze Joost mag het weten is een bijzondere: je leest meer over mijn eerste jubileum, mijn hoofd vol kennis en kunde én de eerste “Dennis deelt Kennis”. Benieuwd? Dat snap ik best; lees dan snel verder!
2 jaar Joost!
Geloof het of niet, maar 6 februari was het alweer twee jaar geleden dat ik begon bij Yellow Yard als support specialist. En ik kan jullie vertellen, die periode is voorbij gevlogen! Het leuke aan zo’n jubileum is dat ik terug kan kijken op de enorme hoeveelheid kennis die ik heb opgedaan en de punten waarin ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen.
Toen ik startte had ik al een flinke berg IT-kennis, maar inmiddels kan ik zeggen dat die is verviervoudigd! Yellow Yard heeft vanuit gebruikersperspectief weinig geheimen meer voor mij. En omdat ik steeds vaker ons SCRUM programmeursteam assisteer bij het testen van nieuwe features van bijvoorbeeld YY Next, groeien mijn programmeer skills ook gestaag mee. Naast de opgedane kennis en de technische ontwikkeling, merk ik dat ik door het warme contact met veel verschillende soorten klanten ook communicatief sterker ben geworden.
Veel ballen tegelijk in de lucht houden, communiceren op verschillende levels, meehelpen onze software nóg beter en mooier te maken; dat zijn de speerpunten van mijn functie!
Dennis deelt Kennis
Wellicht dat jullie ook wel eens contact hebben gehad met Dennis, mijn teammaat op de werkvloer. Dennis is verantwoordelijk voor het uitvoeren van implementaties en helpt mij daarnaast, vooral bij drukte, mee op support. Omdat Dennis toegang heeft tot de code van Yellow Yard en daarom technisch meer inzicht heeft dan ik, leek het ons leuk zo af en toe eens een rondje ‘Dennis deelt Kennis’ op te nemen in de maandelijkse JMHW blog! Hierbij de eerste.
Meer over: workflows!
Dennis: ‘We bieden onze klanten binnen Yellow Yard de mogelijkheid om een volledig gepersonaliseerde workflow in te stellen. Handig, want op die manier kun je een mooie weergave verkrijgen van je (recruitment)proces en zorg je ervoor dat zaken niet meer tussen wal en schip belanden. In 2018 hebben we de workflow al eens onder de aandacht gebracht, waardoor we een toename van het aantal goed ingerichte workflows zagen. Helaas gebruikt nog niet iedereen deze handige tool. Vanuit de afdeling implementatie hebben we daarom besloten een wat uitgebreidere workflow als standaard aan te bieden voor onze nieuwe klanten. Daarnaast hebben we ook een tweede standaard ontworpen, de ‘Sales workflow’.
Met de Sales workflow heb je een tweede tabblad binnen je Home-module, waardoor je niet alleen op je recruitment proces, maar óók op je salesproces kunt sturen. Super handig!
Uiteraard is het mogelijk om nog meer workflows in te laten richten; denk hierbij bijvoorbeeld aan administratie -of marketingflows. Deze extra workflows kun je aanvragen via een ticket. Onthoud wel: hier kunnen maatwerkkosten aan verbonden zijn. Natuurlijk laten we dat van tevoren dan even weten.
Heb je hulp nodig bij het personaliseren van je workflow? Schroom niet om een ticket in te schieten met je hulpvraag!’
Tot tickens!