Joost mag het weten #18

Leestijd: ongeveer 2 minuten

Terwijl de lente langzaam haar intrede doet, want ook hier in Groningen zijn we langzamerhand klaar met alle regen, draait de afdeling support binnen Yellow Yard uiteraard gewoon door. Joost vertelt je in deze blog over de zogenaamde ‘participizza’, het ticketsysteem en uiteraard deelt Dennis zijn kennis!

Participizza

In 2018 zijn we flink gegroeid qua klanten en gebruikers en natuurlijk willen we zorgen dat alles ‘smooth’ blijft lopen. Ons management heeft de afgelopen weken daarom gekeken welke verbeteringen we nog aan kunnen brengen. “Verbeteren kan altijd” is ons motto. We zijn daarom ook continu bezig met optimaliseren, zodat jij als klant zo snel en volledig mogelijk antwoord op je vragen krijgt. Om de teamspirit erin te houden, houden we regelmatig een zogenaamde pizza-sessie, in de wandelgangen ook wel de “participizza avond” genoemd. Onder het genot van een calzone of funghi bespreken we dan gezamenlijk wat we de afgelopen tijd op support tegenkwamen en hoe we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. ‘Het nuttige met het aangename combineren’ noemen ze dat ook wel!

Nieuw vs oud

Het is daarnaast erg leuk om op te merken dat onze nieuwe klanten snel hun weg vinden in ons ticketsysteem. Manon of Jeroen geeft bij een nieuwe klant altijd een training en vanuit die training komen er vaak vlot wat tickets binnen met eerste vragen. Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar, maar onze voorkeur geniet toch echt de tickets. Onze klanten begrijpen dit gelukkig en daarmee bewaren we voor iedereen een stuk snelheid en kwaliteit!

Dennis deelt kennis!

Dennis: “Deze maand vertel ik graag iets over de mogelijkheid om zelf je e-mail handtekeningen te kunnen veranderen. Veel van onze klanten weten niet dat ze dit zelf kunnen doen. Alle admin-gebruikers kunnen via ‘Instellingen’ rechts boven in het scherm doorklikken naar ‘Mail layout’. Binnen dit tabblad is het eenvoudig mogelijk om je eigen handtekening(en) of die van een collega aan te passen. Deze aanpassing kan gaan om tekst, positie, maar ook het invoegen van een extern gehoste afbeelding behoort tot de mogelijkheden.

Het invoegen van dynamische sjabloonvelden is super handig. Hierdoor worden alle handtekeningen van de gebruikers binnen het account automatisch voorzien van de juiste informatie, ingevuld via Instellingen > NAWT. Je kunt hierbij denken aan velden als ‘Functie’ en ‘Mobiel gebruiker’. Ook is het mogelijk een directe link toe te voegen naar bijvoorbeeld een LinkedIn profiel of Facebook pagina. Probeer het eens, zou ik zeggen!

Kom je er toch nog niet uit? Schroom dan niet om onze hulp in te roepen.’’

Kortom, wij zijn -voorzien van pizza en mooie motorsportplannen- volledig klaar voor de lente, jij ook?

Tot tickens!

Interessant artikel? Deel dit blog:
FacebookTwitterLinkedInWhatsAppEmailKopieer url
Recommended Posts
Joost mag het wetenJoost mag het weten