Joost mag het weten #20
Joost mag het weer weten! Ik vertel je in deze blog meer over mijn racedebuut (inclusief beeldmateriaal!) en over de reactiesnelheid in tickets. Daarnaast deelt Dennis uiteraard zijn kennis weer met je. Benieuwd? Lees dan snel verder!
Voorjaar!
Eindelijk liet de zon zich wat meer zien de afgelopen weken; heerlijk! Desondanks is het deze week vrij fris buiten. Met de intrede van het mooie weer de afgelopen maand merken we ook dat onze klanten vaker op vakantie gaan. Ook binnen Yellow Yard staan de eerste vakanties alweer gepland. Voor mij op support betekent dat soms wat meer drukte, omdat we binnen ons team de taken van vakantie vierende collegae moeten opvangen. Gelukkig lukt dat altijd goed. Binnenkort organiseren we weer een nieuwe ‘ParticiPizza’ avond. Gezellig en lekker, maar bovenal goed om lopende processen te optimaliseren en te evalueren.
Racedebuut
Onlangs heb ik mijn racelicentie behaald en mijn eerste twee races verreden op het circuit van Assen. Super gaaf! Zelfs inclusief een grindbak excursie, maar ik ben zonder kleerscheuren thuisgekomen én ik heb een prima snelste rondetijd gereden (2:02.4). Ik sta nu 7e in het NK Rookies 600 klassement en vertrek a.s. vrijdag met mijn teammaat naar Frankrijk (een dagje geen Joost-support dus) voor de 3e en 4e race op zaterdag. Heerlijk om zo met het motorrijden bezig te zijn! Hierbij dan ook de beloofde foto.
Reactiesnelheid tickets
Soms krijgen we vanuit klanten een opmerking of vraag over hoe ons ticket systeem werkt of waarom een eerder aangemaakt ticket al gesloten is. Nuttig om hier even wat meer uitleg over te geven. Binnenkomende tickets worden op volgorde van binnenkomst opgepakt; we streven ernaar om iedereen binnen een werkdag te voorzien van een reactie. Dat dit niet altijd direct de juiste oplossing is komt omdat we soms zaken moeten uitzoeken; indien we hier development uren voor nodig hebben, moeten deze onderzoeken gepland worden. Uiteraard doen we ons uiterste best om jou als ticket-aanvrager op de hoogte te houden van de voortgang.
Indien we een vraag terugkoppelen en hier na 7 dagen nog geen reactie op hebben, doen we een extra navraag. Indien er vervolgens na een week nog steeds geen reactie terug is geplaatst door de klant, sluiten we het ticket om het overzicht te bewaken. Uiteraard is het altijd mogelijk een reeds gesloten ticket op verzoek te heropenen!
Dennis deelt Kennis
Deze maand deel ik graag meer informatie over Yellow Yard accounts beheren. Dennis: “Wat veel klanten niet weten, is dat we de mogelijkheid kennen voor Admin-gebruikers om via Instellingen > Gebruikers, YY accounts te (de)activeren en te wijzigen. Wil je een account overzetten op een andere persoon? Dat kun je hier gemakkelijk regelen! Je kunt de login gegevens invullen en de rechten per gebruiker beheren (mag Piet bijvoorbeeld wel of geen data exporteren?). Ook kun je per gebruiker de koppeling met een externe e-mailbox instellen. Als je extra mailboxen (zoals info@) wilt koppelen, kun je dit aan ons vragen door een ticket in te schieten en aan te geven welke mailbox bij welke gebruiker(s) moet worden gekoppeld.
Dit was ‘m weer! Tot tickens!