E-mail reminder in ticketsysteem

Leestijd: ongeveer 1 minuut

In juli startte Josh als Client support specialist binnen Yellow Yard. Als je ons ticket systeem geregeld gebruikt, heb je hem vast al een keer digitaal ontmoet. Een hele logische vraag die hij intern stelde was: ‘Waarom krijgen gebruikers geen melding per e-mail wanneer er een nieuw bericht klaar staat?’. Een hele goeie vraag die ons aan het denken gezet heeft. We gingen er vanuit dat de notificaties die je in Yellow Yard krijgt bij een nieuw bericht in het ticketsysteem, voldoende zijn om gebruikers snel te informeren. Een kleine rondgang onder onze gebruikers bewees het tegendeel.

Van daaruit hebben we het volgende ingeregeld in ons ticketsysteem: naast de notificaties in Yellow Yard kun je nu ook reminders ontvangen via e-mail. Dit stel je eenvoudig in via Instellingen > Voorkeuren:

Zo ben je sneller op de hoogte van reacties op je ticket en kunnen we eventuele vervolgvragen sneller tackelen voor je: een win-win!

Deze feature staat standaard aan voor al onze gebruikers. Je kunt de notificaties uitschakelen via Instellingen > Voorkeuren.

Interessant artikel? Deel dit blog:
FacebookTwitterLinkedInWhatsAppEmailKopieer url
Recent Posts